Ας Γνωριστούμε Καλύτερα-Βιογραφικά Στοιχεία




                                                                                                                                                                                                                                                            


ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΧΡ. ΣΙΔΕΡΗ      

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πυργί Ευβοίας.
Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη Κιούση και έχουμε τέσσερα παιδιά. Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου το 1995. Φοίτησα για τέσσερα χρόνια στο Πανεπιστήμιο Lingue e Letterature Straniere (Ξένες Γλώσσες και Λογοτεχνίες) στην Μπολόνια (Ιταλία) όπου διδάχτηκα την Αγγλική και Γερμανική Γλώσσα και Λογοτεχνία. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου (2001) με την πτυχιακή μου εργασία στην Γερμανική γλώσσα με τίτλο “MORFOLOGIA DEI COMPOSTI NOMINALI IN TEDESCO “. Kατά την διάρκεια των σπουδών μου ταξίδεψα στο Heidelberg της Γερμανίας όπου παρακολούθησα μια σειρά καλοκαιρινών μαθημάτων για την Γερμανική γλώσσα και κουλτούρα με τελικό βαθμό : sehr gut (1). Μετά το τέλος των σπουδών μου επέστρεψα στην Ελλάδα, πιστοποιήθηκα ως προσοντούχος για την διδασκαλία και της ιταλικής γλώσσας και ασχολήθηκα με την διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Από το 2004 μέχρι σήμερα είμαι ιδιοκτήτρια του Φροντιστηρίου Ξένων Γλωσσών στο Αυλωνάρι Ευβοίας.
Παρακολουθώ σεμινάρια μετεκπαίδευσης και προσπαθώ να είμαι ενήμερη για όλες τις εξελίξεις στον τομέα των Ξένων Γλωσσών και όχι μόνο.
Κάποια από αυτά τα σεμινάρια είναι:
  •    “Oxford university press primary teacher training course”.
  •    «Κρατώντας το ενδιαφέρον των παιδιών στην τάξη καθ’όλη τη διάρκεια   της σχολικής  χρονιάς με δημιουργικές δραστηριότητες και  θετικά πρότυπα».
  •    “Dealing with learning difficulties and behaviour problems in class”
  •     “Ecce, Alce, Ecpe preparing students for the challenging grammar and vocabulary items”.
  •     “Teaching grammar at intermediate levels”
  •     «Επαγγελματική Εμφάνιση και Συμπεριφορά»
  •     «Αυτοεκτίμηση και ξένη γλώσσα»
  •     «Διαχείρηση τάξης» 
  •     “One class.Multiple exams:designing integrated listening and reading lesson plans for B2-level    Learners”